NAJSZERSZY ASORTYMENT
W NAJATRAKCYJNIEJSZYCH CENACH
DARMOWA DOSTAWA
KURIEREM OD 279 ZŁ
Zrealizowaliśmy ponad
2 000 000 zamówień

CZĘSTE PYTANIA

CZĘSTE PYTANIA

 

1. Jak długo czeka się na realizację zamówienia?

Maksymalny czas na wysyłkę od momentu złożenia zamówienia wynosi 5 dni roboczych.

Maksymalny czas na dostarczenie od momentu wysyłki wynosi 3 dni robocze (zazwyczaj jednak jest to 1 dzień roboczy).

Najkrótszy czas realizacji zamówienia wg naszych Klientów wynosi 3 dni robocze.


2. Kiedy zostanie odnotowany mój przelew w przypadku przedpłaty i kiedy zamówienie zostanie zrealizowane?

Wyciąg z konta bankowego jest dostarczany nam raz dziennie, rano.

Czyli w wypadku zrobienia przelewu w poniedziałek, gdy przelew zostaje zaksięgowany na koncie również w

poniedziałek, my odnotowujemy go we wtorek rano, wtedy też rozpoczęta zostaje  realizacja zamówienia.


3. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało przyjęte?

Po poprawnym złożeniu zamówienia, na stronie powinien wyświetlić się numer zamówienia wraz z informacją, że oczekuje ono na przyjęcie. Dodatkowo zostanie automatycznie wygenerowana wiadomość e-mail na adres podany przy rejestracji z numerem zamówienia i jego bieżącym statusem („oczekuje”).


4. Co zrobić gdy chcę zmienić sposób dostawy?

Należy zgłosić ten fakt poprzez wysłanie wiadomości  e-mail  tak by pracownik sklepu internetowego mógł usunąć bieżące zamówienie (o ile nie zostało ono opłacone) i złożyć je ponownie samodzielnie  zaznaczając tym razem poprawny sposób dostawy.


5. Produkt jest niedostępny, a chce go zamówić, co zrobić?

W takiej sytuacji można zadzwonić do naszego Telefonicznego Biura Obsługi Klienta, bądź napisać mail. Dodatkowo, zarejestrowani użytkownicy mogą skorzystać z opcji „Powiadom mnie o dostawie”, która widnieje pod niedostępnymi produktami. Gdy stan magazynowy zostanie przez nas zwiększony  użytkownik dostanie wiadomość e-mail, informujący o ponownej dostępności produktu i możliwości jego zakupu. 


6. Czy dostanę dowód zakupu?

W przesyłce zawsze znajduje się paragon z każdym produktem z zamówienia oraz wyszczególnionym kosztem wysyłki. Dodatkowo, podczas składania zamówienia można zaznaczyć opcję faktury VAT, z zastrzeżeniem postanowień § 2 pkt 9 Regulaminu sklepu internetowego.


7. Skąd otrzymam nr konta i dane do przelewu, czy nr konta może być inny niż poprzednim razem?

Po prawnym złożeniu zamówienia numer konta wyświetla się na ekranie wraz z danymi, dodatkowo wysyłany jest on w wiadomości e-mail. Numer konta jest również dostępny na naszej stronie. W przypadku korzystania z płatność.pl numer konta może być inny niż w przypadku zwykłego przelewu internetowego.


8. Czy mam możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera?

Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzimy stan i zawartość paczki w jego obecności.

Jest to nawet zalecane ze strony naszej firmy, gdyż znacznie ułatwia to ewentualne reklamacje.


9. Co zrobić gdy zawartość paczki jest inna niż zamówiona, bądź niekompletna?

Ten fakt należy zgłosić bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta drogą mailową.


10. Co zrobić gdy zobaczę, że przesyłka jest uszkodzona?

Celem usprawnienia procesu reklamacji należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.


11. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?

Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia stosownej reklamacji drogą e-mail'ową, jednak najczęściej staramy się to robić na bieżąco, np. za pomocą przesyłek wymiennych.


12. Czy można anulować zamówienie?

W przypadku rezygnacji z zamówienia należy zgłosić ten fakt wiadomością e-mail, bądź telefonicznie. Zamówienie może usunąć jedynie pracownik apteki internetowej.


13. Czy adres dostawy może być inny niż adres podany przy rejestracji konta?

Adres dostawy dla każdego składanego zamówienia może być  inny  niż adres podany przy rejestracji,  fakt ten należy uwzględnić w momencie składania zamówienia.


14. Zamówienie wysłano do mnie, a paczki od kilku dni nie ma, co zrobić?

Należy skontaktować się z nami poprzez wiadomość e-mail, bądź telefonicznie. My zorientujemy się  w firmie kurierskiej co się dzieje z przesyłką i poinformujemy o tym klienta.


15. Czy można złożyć zamówienie telefonicznie bądź przez wiadomość e-mail?

Nie można. Zamówienia realizowane są tylko po złożeniu ich przez stronę.

16. Jakie są dane do przelewu zagranicznego za zakupione przedmioty?

Numer konta pozostaje bez zmian. Natomiast wymagany będzie dla naszego banku PKO SA kod SWIFT: PKOPPLPW oraz IBAN: PL.