ZAMÓWIENIE, PŁATNOŚCI
1.Jak złożyć zamówienie?
W celu złożenia zamówienia przez stronę drogerii e-melissa.pl należy:
1. Odszukać produkt na stronie www.e-melissa.pl
2. Dodać produkt do koszyka.
3. W ten sam sposób należy dodać wszystkie produkty, które chcemy zamówić.
4. Po skompletowaniu zamówienia, należy kliknąć w ikonę koszyka (w prawym górnym rogu).
5. W koszyku należy przystąpić do wyboru sposobu płatności oraz formy dostawy, a następnie kliknąć przycisk “Przejdź do kasy.
6. Po prawej stronie należy wybrać zakupy jako gość (bez logowania), lub skorzystać z opcji logowania za pomocą przycisku “Zaloguj się”
7. Potwierdzić swoje dane adresowe, wybrane miejsce dostawy i sposób płatności oraz zaakceptować regulamin.
8. Zatwierdzić zamówienie przyciskiem "Zamawiam i płacę".
Potwierdzenie poprawnie złożonego zamówienia powinno pojawić się na skrzynce mailowej.
2. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało poprawnie zapisane?
Po poprawnym złożeniu zamówienia, na stronie powinien wyświetlić się numer zamówienia wraz z informacją, że oczekuje ono na przyjęcie. Dodatkowo zostanie automatycznie wygenerowana wiadomość e-mail na adres podany przy rejestracji z numerem zamówienia i jego bieżącym statusem („oczekuje na przyjęcie”).
3. Czy dostanę dowód zakupu?
Fakturę za zakupy wystawiamy elektronicznie. Jest ona wysyłana na wskazany w zamówieniu adres mailowy. Dodatkowo, podczas składania zamówienia można zaznaczyć opcję faktury VAT.
4. Czy można anulować zamówienie?
W przypadku rezygnacji z zamówienia należy zgłosić ten fakt wiadomością e-mail bądź telefonicznie. Zamówienie może usunąć jedynie pracownik drogerii internetowej.
5. Czy adres dostawy może być inny niż adres podany przy rejestracji konta?
Adres dostawy dla każdego składanego zamówienia może być inny niż adres podany przy rejestracji konta, fakt ten należy uwzględnić w momencie składania zamówienia.
6. Jaki jest aktualny koszt i termin dostawy produktów?
Aktualne terminy i koszty dostawy znajdują się w zakładce "wysyłka i cennik".
7. Czy drogeria wystawia faktury z odroczonym terminem płatności?
Niestety drogeria internetowa nie wystawia faktur z odroczonym terminem płatności.
8. Prawdopodobnie nie została dokonana płatność przez PayU, ponieważ wystąpił błąd. Co mam zrobić?
Proszę o skontaktowanie się z naszym Działem Obsługi Klienta – tel:799-350-550 lub email: info@e-melissa.pl. Podpowiemy jak dokonać ponownie płatności.
9. Czy jest możliwość łączenia zamówień lub dołączenia do złożonego zamówienia kolejnego produktu?
Niestety złożone zamówienie nie może być modyfikowane. Nie możemy dodawać ani odejmować produktów, również dwa złożone zamówienia nie mogą zostać połączone w jedno.
10. W jaki sposób zabezpieczane są produkty podczas transportu w E-Melissa?
Produkty wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej zabezpieczone są folią bąbelkową i zapakowane w karton. Puste przestrzenie wypełnione są papierem pakowym.
11. Dlaczego zawartość koszyka znika po pewnym czasie?
Niestety, produkty dodane do koszyka pozostają w nim tylko przez określony czas. Jest to ściśle związane z systemem drogerii internetowej oraz ciągłą aktualizacja stanów magazynowych.
12. Czy wysyłacie produkty za granicę?
Niestety aktualnie nie realizujemy wysyłek zagranicznych. Jeżeli pojawi się taka możliwość, stosowna informacja pojawi się na naszej stronie internetowej.
13. Czy można zmienić formę płatności z przelewu na „za pobraniem”?
Oczywiście, w tym celu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pracownik drogerii zmieni formę płatności na „za pobraniem”. Należy pamiętać, że zmieni się wtedy koszt dostawy.
14. Zamówienie wysłano do mnie, a paczki od kilku dni nie ma, co zrobić?
Należy skontaktować się z nami poprzez wiadomość e-mail, bądź telefonicznie. Zorientujemy się w firmie kurierskiej co się dzieje z przesyłką i poinformujemy o tym klienta.
15. Czy można zapłacić przelewem tradycyjnym?
Niestety, taka forma płatności nie jest dostępna w naszym sklepie.
CENY, OFERTA
1. Czy ceny i asortyment w Waszych aptekach stacjonarnych jest taki sam jak w drogerii internetowej?
Drogeria internetowa Melissa posiada inną ofertę produktową oraz ceny niż apteki stacjonarne. Widoczna oferta obowiązuje tylko podczas składania zamówienia poprzez stronę drogerii www.e-melissa.pl
2. Czy drogeria internetowa oferuje kartę stałego klienta lub inną formę rabatów?
Często w naszych mediach społecznościowych, pojawiają się informacje o dostępnych kodach rabatowych – polecamy śledzić nasz kanał na bieżąco!
3. Czy jest możliwość wyboru odpowiedniego koloru / wersji produktu, który chcę zamówić?
Zgodnie z informacją podaną na naszej stronie, nie mamy możliwości wyboru konkretnej wersji produktu.
4. Kiedy będzie dostępny produkt, na który czekam?
Jeśli nie ma braków u producenta lub w hurtowniach, produkt powinien pojawić się w aptece w najbliższym czasie. Proszę regularnie sprawdzać dostępność na naszej stronie internetowej.
ZWROTY, REKLAMACJE
1. Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Reklamacje są rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od momentu złożenia stosownej reklamacji drogą e-mailową, jednak najczęściej staramy się to robić na bieżąco, np. za pomocą przesyłek wymiennych.
2. Ile mam czasu na zgłoszenie reklamacji?
Czas na zgłoszenie reklamacji to 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Najlepiej, gdy reklamacja zostanie zgłoszona niezwłocznie po stwierdzeniu wady produktu.
3. Co zrobić, gdy zobaczę, że przesyłka jest uszkodzona?
Celem usprawnienia procesu reklamacji należy (najlepiej) w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i poinformować nas o zaistniałej sytuacji.
4. Co zrobić, gdy zawartość paczki jest inna niż zamówiona, bądź niekompletna?
Ten fakt należy zgłosić bezpośrednio do Biura Obsługi Klienta drogą mailową info@e-melissa.pl.
5. Czy mam możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera?
Kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzimy stan i zawartość paczki w jego obecności. Jest to nawet zalecane ze strony naszej firmy, gdyż znacznie ułatwia to ewentualne reklamacje.
6. Przysługuje mi odstąpienie od umowy, jak mogę zrezygnować z zamówienia?
Czas na odstąpienie od umowy (nawet bez podania przyczyny) wynosi 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Proszę o dokonanie zwrotu produktu lub całej paczki wraz z formularzem „Odstąpienia od umowy” na adres Melissa Sp. z .o.o. ul. Pomorska 77 90-224 Łódź.
7. Czy wszystkie produkty mogę zwrócić do drogerii?
Nieotwarty produkt można zwrócić do naszej drogerii w przeciągu 14 dni od dnia odebrania paczki. Należy pamiętać, że zgodnie z naszym regulaminem, nie można zwracać produktów, które są produktami z krótką datą ważności (jeśli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie), są produktami przeznaczonymi do użytku osobistego lub są otwarte, a znajdowały się w zapieczętowanym opakowaniu.
8. Otrzymałem zniszczoną przesyłkę. Dlaczego muszę spisać protokół szkody?
Zgodnie z regulaminem E-Melissa, w celu rozpoczęcia procesu reklamacyjnego uszkodzonej przesyłki, niezbędne jest spisanie protokołu szkody z firmą kurierską. Protokół szkody to dokument potwierdzający fakt uszkodzenia przesyłki podczas transportu i priorytetowy dowód w procesie reklamacyjnym.
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w naszym sklepie.
Drogeria E-Melissa
Senatorska 31
93-192 Łódź
W internetowej Drogerii Melissa znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do codziennej pielęgnacji oraz dbania o dom czy zdrowie - swoje i swoich najbliższych. Nasze przesyłki dostarczamy na czas, gwarantujemy doskonałe ceny i oferujemy szeroki wybór artykułów z różnych kategorii.
Telefon
799-350-550
Email
info@e-melissa.pl
Biuro Obsługi Klienta Drogerii Internetowej:
pn. - pt. od 8:00 do 18:00
sobota od 8:00 do 14:00
Masz pytanie odnośnie dermokosmetyków?
Napisz na info@e-melissa.pl