JAKO MOŻEMY CI POMÓC?
1. Gdzie znajdę odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania?
Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania znajdują się tutaj: Częste pytania
2. Jaki jest czas dostawy oraz koszty wysyłki?
Cennik wysyłki oraz szczegółowe informacje dotyczące dostawy znajdują się tutaj: Metody dostaw
3. Jak mogę zgłosić reklamację?
Informacje dotyczące sposobu zgłaszania zwrotów produktów znajdują się tutaj: Jak dokonać reklamacji
4.Jak mogę dokonać zwrotu produktu?
Informacje dotyczące sposobu zgłaszania zwrotów produktów znajdują się tutaj: Jak dokonać zwrotu
5. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Instrukcja składania zamówień telefonicznych znajduje się tutaj: Zamówienia telefoniczne
Biuro Obsługi Klienta Drogerii Internetowej:
tel: 799-350-550
Pon – Pt : 8:00-18:00
Sob : 8:00-14:00
e-mail: [email protected]
Prosimy o przygotowanie numeru zamówienia- dzięki temu szybciej odpowiemy na Państwa pytania.
Biuro Obsługi Klienta nie udziela porad farmaceutycznych. Wszelkie uwagi lub pytania dotyczące działania strony prosimy zgłaszać na podany adres email.
Dział handlowy:
Wszystkie zainteresowane firmy farmaceutyczne oraz dystrybutorów artykułów medycznych zapraszamy do współpracy.
e-mail: [email protected]
Adres do korespondencji:
Melissa Sp. Z o.o.
ul. Pomorska 77 90-224 Łódź
Dane firmy:
Melissa Sp. z o.o.
ul. Pomorska 77
90-224 Łódź
REGON: 367223201
NIP: 7252199795
Drogeria E-Melissa
Senatorska 31
93-192 Łódź
Telefon 799-350-550
Email [email protected]
Biuro Obsługi Klienta Drogerii Internetowej:
pn. - pt. od 8:00 do 18:00
sobota od 8:00 do 14:00
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w naszym sklepie.
e-commerce platform by