1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych
osobowych pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego e-melissa.pl
(zwanej dalej: „Sklepem Internetowym”).
2. Właścicielem
Sklepu Internetowego i jednocześnie administratorem danych jest Melissa sp.
z o.o. z siedzibą w Łodzi (91-409), ul. Pomorska 80, wpisana do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000677005, o kapitale
zakładowym 100.000 PLN, NIP: 7252199795, REGON: 367223201,
zwana dalej Melissa sp. z o.o..
3. Dane osobowe zbierane przez Melissa
sp. z o.o. za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z
Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych), zwane również RODO.
4. Melissa sp. z o.o.
dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności
Klientów odwiedzających Sklep Internetowy.
§ 1 Rodzaj przetwarzanych danych, cele oraz podstawa prawna
1. Melissa sp. z o.o. zbiera informacje dotyczące osób fizycznych
dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich
działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu
działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych
reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami
prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we
własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, zwanych dalej łącznie
Klientami.
2. Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku:
a)
rejestracji konta w Sklepie Internetowym, w celu utworzenia indywidualnego
konta i zarządzania tym kontem. Podstawa prawna: niezbędność do zawarcia i
wykonania umowy o świadczenie usługi Konta (art. 6 ust. 1 lit.
b RODO);
b) składania zamówienia w Sklepie Internetowym, w
celu wykonania umowy sprzedaży w tym ewentualnego odstąpienia od tej umowy,
jak również wykonanie obowiązków prawno-podatkowych ciążących
na Administratorze w związku z umową sprzedaż. Podstawa prawna: niezbędność
do zawarcia i wykonania umowy sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) ,
wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit
c RODO).
c) składania reklamacji, w celu rozpatrzenia złożonej
reklamacji i wysłania odpowiedzi na nią oraz w celach dowodowych. Podstawa
prawna: wykonanie obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6
ust. 1 lit. c RODO);
d) zapisu do newsletteru, w celu informowania o promocjach, produktach i usługach Administratora oraz podmiotów z nim współpracujących. Podstawa prawna: zgoda osoby, której dane dotyczą (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
f) zamieszczania opinii o zakupionych towarach, w celu informowania
potencjalnych klientów o ocenie innych Klientów na temat
danego, zakupionego przez nich towaru co może zachęcić do zakupu. Podstawa
prawna: uzasadniony interes Administratora ułatwienie podjęcia trafnej
decyzji zakupowej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. W przypadku
rejestracji konta w Sklepie Internetowym, Klient podaje:
a) adres
e-mail;
b) dane adresowe:
a. kod pocztowy i miejscowość;
b.
ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
c) imię i nazwisko;
d) numer
telefonu.
4. Podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Klient
samodzielnie ustala indywidualne hasło dostępu do swojego konta. Klient może
zmienić hasło, w późniejszym czasie, na zasadach opisanych w §5
Polityki Prywatności.
5. W przypadku składania zamówienia w
Sklepie Internetowym, Klient podaje następujące dane:
a) adres
e-mail;
b) dane adresowe:
a. kod pocztowy i miejscowość;
b.
ulica wraz z numerem domu/mieszkania.
c) imię i nazwisko;
d) numer
telefonu.
6. W przypadku składania reklamacji, Klient może podać
następujące dane:
a) imię i nazwisko;
b) adres e-mail;
c)
dane adresowe:
a. kod pocztowy i miejscowość;
b. ulica wraz z
numerem domu/mieszkania.
7. W przypadku Przedsiębiorców,
powyższy zakres danych jest dodatkowo poszerzony o:
a) firmę
Przedsiębiorcy;
b) numer NIP.
7a. W przypadku osób zapisujących się do Newsletteru, Klient podaje:
a) e-mail.
7b. W przypadku osób zamieszczających opinie o towarze na karcie
opiniowanego towaru zostanie opublikowane imię Klienta, który opinię
zamieścił.
8. Podczas korzystania ze Strony Internetowej Sklepu mogą
być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP
przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu,
nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu
operacyjnego.
9. Od Klientów mogą być także gromadzone dane
nawigacyjne, w tym informacje o linkach i odnośnikach, w które
zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w naszym
Sklepie Internetowym. Podstawa prawna: prawnie uzasadniony interes (art. 6
ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług
świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych
usług.
10. W celu ustalania, dochodzenia i egzekucji roszczeń mogą być
przetwarzane niektóre dane osobowe podane przez Klienta w ramach
korzystania z funkcjonalności w Sklepie Internetowym takie jak: imię,
nazwisko, dane dotyczące korzystania z usług, jeżeli roszczenia wynikają ze
sposobu, w jaki Klient korzysta z usług, inne dane niezbędne do udowodnienia
istnienia roszczenia, w tym rozmiarów poniesionej szkody. Podstawa
prawna: prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
polegający na ustaleniu, dochodzeniu i egzekucji roszczeń oraz na obronie
przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami i innymi organami
państwowymi.
11. Przekazanie danych osobowych do Melissa sp. z o.o.
jest dobrowolne, w związku z zawieranymi umowami sprzedaży, czy też
świadczenia usług za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, z tym jednak
zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w formularzach danych w procesie
Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta, zaś w
przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta
uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia Klienta.
§ 2 Komu udostępniane lub powierzane są dane oraz jak długo są
przechowywane?
1. Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z
których korzysta Melissa sp. z o.o. przy prowadzeniu Sklepu
Internetowego. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w
zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom
Melissa sp. z o.o. co do celów i sposobów przetwarzania tych
danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby
ich przetwarzania (administratorzy).
a) Podmioty przetwarzające.
Melissa sp. z o.o. korzysta z dostawców, którzy przetwarzają
dane osobowe wyłącznie na polecenie Melissa sp. z o.o.. Należą do nich m.in.
dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe, dostarczający systemy
do marketingu, pozyskiwania opinii, systemy do analizy ruchu w Sklepie
Internetowym, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych;
b)
Administratorzy. Melissa sp. z o.o. korzysta z dostawców,
którzy nie działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i
sposoby wykorzystania danych osobowych Klientów. Świadczą oni usługi
płatności elektronicznych oraz bankowe.
2. W przypadku dokonania zakupu
w Sklepie Internetowym, dane osobowe mogą być przekazywane, w zależności od
wyboru Klienta, podmiotom świadczącym usługi kurierskie i dostawy
przesyłek.3. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system
PayPro, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla
realizacji płatności spółce PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu (60-327
Poznań, ul. Kanclerska 15), wpisanej do rejestru przedsiębiorców
prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu,
Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS
0000347935; NIP: 7792369887, REGON: 301345068.
3a. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system paypo.pl, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności spółce PayPo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, (ul. Domaniewska 37, 02-672 Warszawa), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000575158, NIP: 5213705997, REGON 362485126.
3b. W przypadku, gdy Klient wybierze płatność poprzez system Blik płacę
później, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla
realizacji płatności spółce Polski Standard Płatności spółka z
ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie pod adresem ul.
Czerniakowska 87A, 00-718 Warszawa, wpisanej do rejestru
przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd
Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego
Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000493783.
4. Dane nawigacyjne mogą
być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom lepszej obsługi, analizy
danych statystycznych i dostosowania Sklepu Internetowego do preferencji
Klientów, a także administrowania Sklepem Internetowym.
5. W
przypadku skierowania żądania Melissa sp. z o.o. udostępnią dane osobowe
uprawnionym organom państwowym, w szczególności jednostkom
organizacyjnym Prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub
Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.
6. Lokalizacja. Dostawcy
usług mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego
Obszaru Gospodarczego (EOG).
7. Dane osobowe Klientów
przechowywane są:
a) W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych
osobowych jest zgoda wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są
przez Melissa sp. z o.o. tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po
odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia
roszczeń jakie może podnosić Melissa sp. z o.o. i jakie mogą być podnoszone
wobec niego. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin
przedawnienia wynosi lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe
oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej –
trzy lata.
b) W przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest
wykonanie umowy, wówczas dane osobowe Klienta przetwarzane są przez
Melissa sp. z o.o. tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po
tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń. Jeżeli
przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi
lat dziesięć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych
z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
c) W
przypadku gdy podstawą prawną jest wykonanie obowiązku prawnego w zakresie
prawa podatkowego (rachunkowości) dane osobowe zawarte w dokumentacji
księgowej przetwarzane będą przez okres wynikający z przepisów
podatkowych.
§ 3 Pliki cookies
1. Korzystamy z cookie i podobnych technologii, by analizować ruch na
stronie, dopasować ją do użytkownika i wyświetlać trafniejsze treści oraz
reklamy. Dane zapisywane w cookie udostępniamy zaufanym partnerom,
którzy mogą połączyć je z posiadanymi informacjami o użytkowniku.
2.
Pliki cookie (ciasteczka) to małe pliki tekstowe zapisywane na urządzeniu
użytkownika, zawierające identyfikatory w postaci ciągu znaków. Ich
zadaniem jest umożliwienie nam i naszym partnerom identyfikację urządzenia
użytkownika.
3. Niektóre pliki cookie są niezbędne do
prawidłowego funkcjonowania strony, inne wspierają personalizację treści, a
inne – realizują funkcje analityczne i reklamowe. Zgodnie z prawem, na
niektóre pliki cookie potrzebujemy zgody użytkownika. Możemy
również stosować inne technologie o podobnym działaniu, nie
wykorzystujące plików cookie. Zgoda wyrażona przez użytkownika
dotyczy również tych technologii.
4. Użytkownik może usunąć
pliki cookie, zablokować ich obsługę przez przeglądarkę lub zastosować tryb
przeglądania prywatnego (incognito), w którym pliki cookie są usuwane
po zamknięciu okna przeglądarki. Nie powinno to istotnie wpłynąć na
działanie najważniejszych funkcji naszej strony. Informację, jak to zrobić
można znaleźć w pomocy przeglądarki.[KT1]
§ 4 Prawa osób, których dane dotyczą
1. Prawo do cofnięcia zgody – podstawa prawna: art. 7 ust.
3 RODO.
a) Klient ma prawo do cofnięcia każdej zgody, jakiej
udzielił Melissa sp. z o.o..
b) Cofnięcie zgody ma skutek od momentu
wycofania zgody.
c) Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie
dokonywane przez Melissa sp. z o.o. zgodnie z prawem przed jej
cofnięciem.
d) Cofnięcie zgody nie pociąga za sobą dla Klienta żadnych
negatywnych konsekwencji, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z
usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem Melissa sp. z o.o.
może świadczyć jedynie za zgodą.
2. Prawo do sprzeciwu wobec
przetwarzania danych – podstawa prawna: art. 21 RODO.
a)
Klient ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn
związanych z jego szczególną sytuacją – wobec przetwarzania
jego danych osobowych, w tym profilowania, jeżeli Melissa sp. z o.o.
przetwarza jego dane w oparciu o prawnie uzasadniony interes, np. marketing
produktów i usług Melissa sp. z o.o., prowadzenie statystyki
korzystania z poszczególnych funkcjonalności Sklepu Internetowego
oraz ułatwienie korzystania ze Sklepu Internetowego, a także badanie
satysfakcji.
b) Rezygnacja w formie wiadomości e-mail z otrzymywania
komunikatów marketingowych dotyczących produktów lub usług,
będzie oznaczać sprzeciw Klienta na przetwarzanie jego danych osobowych, w
tym profilowania w tych celach.
c) Jeżeli sprzeciw Klienta okaże się
zasadny i Melissa sp. z o.o. nie będzie miała innej podstawy prawnej do
przetwarzania danych osobowych, dane osobowe Klienta zostaną usunięte, wobec
przetwarzania których, Klient wniósł sprzeciw.
3. Prawo
do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”) –
podstawa prawna: art. 17 RODO.
a) Klient ma prawo do żądania
usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.
b) Klient
ma prawo żądania usunięcia danych osobowych, jeżeli:
a. dane osobowe
nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w
których były przetwarzane;
b. wycofał określoną zgodę, w
zakresie w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o jego zgodę;
c.
wniósł sprzeciw wobec wykorzystywania jego danych w celach
marketingowych;
d. dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z prawem;
e.
dane osobowe muszą zostać usunięte w celu wywiązania się z obowiązku
prawnego przewidzianego w prawie Unii lub prawie Państwa członkowskiego,
któremu Melissa sp. z o.o. podlega;
f. dane osobowe zostały
zebrane w związku z oferowaniem usług społeczeństwa informacyjnego.
c)
Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu
lub wycofaniem zgody, Melissa sp. z o.o. może zachować pewne dane osobowe w
zakresie, w jakim przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub
obrony roszczeń, jak również do wywiązania się z prawnego obowiązku
wymagającego przetwarzania na mocy prawa Unii lub prawa państwa
członkowskiego, któremu podlega Melissa sp. z o.o.. Dotyczy to w
szczególności danych osobowych obejmujących: imię, nazwisko, adres
e-mail, które to dane zachowywane są dla celów rozpatrywania
skarg oraz roszczeń związanych z korzystaniem z usług Melissa sp. z o.o.,
czy też dodatkowo adresu zamieszkania/adresu korespondencyjnego, numeru
zamówienia, które to dane zachowywane są dla celów
rozpatrywania skarg oraz roszczeń związanych z zawartymi umowami sprzedaży
lub świadczeniem usług.
4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych
– podstawa prawna: art. 18 RODO.
a) Klient ma prawo do
żądania ograniczenia przetwarzania jego danych osobowych. Zgłoszenie
żądania, do czasu jego rozpatrzenia uniemożliwia korzystanie z określonych
funkcjonalności lub usług, z których korzystanie będzie się wiązało z
przetwarzaniem danych objętych żądaniem. Melissa sp. z o.o. nie będzie też
wysyłała żadnych komunikatów, w tym marketingowych.
b) Klient ma
prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w następujących
przypadkach:
a. gdy kwestionuje prawidłowość swoich danych osobowych
– wówczas Melissa sp. z o.o. ogranicza ich wykorzystanie na
czas potrzebny do sprawdzenia prawidłowości danych, nie dłużej jednak niż na
7 dni;
b. gdy przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a zamiast
usunięcia danych Klient zażąda ograniczenia ich wykorzystania
c. gdy
dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których
zostały zebrane lub wykorzystywane ale są one potrzebne Klientowi w celu
ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
d. gdy wniósł
sprzeciw wobec wykorzystania jego danych – wówczas ograniczenie
następuje na czas potrzebny do rozważenia, czy – ze względu na
szczególną sytuację – ochrona interesów, praw i wolności
Klienta przeważa nad interesami, które realizuje Administrator,
przetwarzając dane osobowe Klienta.
5. Prawo dostępu do danych –
podstawa prawna: art. 15 RODO.
a) Klient ma prawo uzyskać od
Administratora potwierdzenie, czy przetwarza dane osobowe, a jeżeli ma to
miejsce, Klient ma prawo:
a. uzyskać dostęp do swoich danych
osobowych;
b. uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach
przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach
odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych
Klienta albo o kryteriach ustalania tego okresu (gdy określenie planowanego
okresu przetwarzania danych nie jest możliwe), o prawach przysługujących
Klientowi na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu
nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku
z przekazaniem tych danych poza Unię Europejską;
c. uzyskać kopię
swoich danych osobowych.
6. Prawo do sprostowania danych –
podstawa prawna: art. 16 RODO.
a) Klient ma prawo do żądania od
Administratora niezwłocznego sprostowania dotyczących jego danych osobowych,
które są nieprawidłowe. Z uwzględnieniem celów przetwarzania,
Klient, którego dane dotyczą ma prawo żądania uzupełnienia
niekompletnych danych osobowych, w tym przez przedstawienie dodatkowego
oświadczenia, kierując prośbę na adres poczty elektronicznej zgodnie z
§6 Polityki Prywatności.
7. Prawo do przenoszenia danych –
podstawa prawna: art. 20 RODO.
a) Klient ma prawo otrzymać swoje
dane osobowe, które dostarczył Administratorowi, a następnie przesłać
je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych.
Klient ma również prawo żądać, by dane osobowe zostały przesłane
przez Administratora bezpośrednio takiemu administratorowi, o ile jest to
technicznie możliwe. W takim przypadku Administrator prześle dane osobowe
Klienta w postaci pliku w formacie csv, który jest formatem
powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na
przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych.
8.
W sytuacji wystąpienia przez Klienta z uprawnieniem wynikającym z powyższych
praw, Melissa sp. z o.o. spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia
niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu miesiąca po jego
otrzymaniu. Jeżeli jednak – z uwagi na skomplikowany charakter żądania
lub liczbę żądań – Melissa sp. z o.o. nie będzie mogła spełnić żądania
w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu kolejnych dwóch miesięcy
informując Klienta uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania żądania
– o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.
9.
Klient może zgłaszać do Administratora skargi, zapytania i wnioski dotyczące
przetwarzana jego danych osobowych oraz realizacji przysługujących mu
uprawnień.
10. Klient ma prawo żądać od Melissa sp. z o.o. przekazania
kopii standardowych klauzul umownych kierując zapytanie w sposób
wskazany w §6 Polityki Prywatności.
11. Klientowi przysługuje
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w
zakresie naruszenia jego praw do ochrony danych osobowych lub innych praw
przyznanych na mocy RODO.
§ 5 Zarządzanie bezpieczeństwem – hasło
1. Melissa sp. z o.o. zapewnia Klientom bezpieczne i szyfrowane połączenie
podczas przesyłania danych osobowych oraz podczas logowania się do Konta
Klienta w Serwisie. Melissa sp. z o.o. stosuje
certyfikat SSL wystawiony przez jedną z czołowych światowych firm
w zakresie bezpieczeństwa i szyfrowania przesyłanych danych przez sieć
Internet.
2. W przypadku, gdy Klient posiadający konto w Sklepie
Internetowym utracił w jakikolwiek sposób hasło dostępu, Sklep
Internetowy umożliwia wygenerowanie nowego hasła. Melissa sp. z o.o. nie
wysyła przypomnienia hasła. Hasło jest przechowywane w formie zaszyfrowanej,
w sposób uniemożliwiający jego odczytanie. Celem wygenerowania nowego
hasła należy podać adres e-mail w formularzu dostępnym pod linkiem
„Nie pamiętasz hasła”, podanym przy formularzu logowania do
konta w Sklepie Internetowym. Klient na adres poczty elektronicznej podany
podczas rejestracji lub zapisany w ostatniej zmianie profilu konta otrzyma
wiadomość elektroniczną zawierającą przekierowanie do dedykowanego
formularza udostępnionego na Stronie Internetowej Sklepu, gdzie Klient
będzie miał możliwość ustalenia nowego hasła.
3. Melissa sp. z o.o.
nigdy nie wysyła żadnej korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej
z prośbą o podanie danych do logowania, a w szczególności hasła
dostępowego do konta Klienta.
§ 6 Zmiany Polityki Prywatności
1.
Polityka Prywatności może ulec zmianie, o czym Melissa sp. z o.o.
poinformuje Klientów z wyprzedzeniem 7 dni.
2. Pytania związane
z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: info@e-melissa.pl.
3.
Data ostatniej modyfikacji: 07 lutego 2025 r.
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w naszym sklepie.
Drogeria E-Melissa
Senatorska 31
93-192 Łódź
W internetowej Drogerii Melissa znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do codziennej pielęgnacji oraz dbania o dom czy zdrowie - swoje i swoich najbliższych. Nasze przesyłki dostarczamy na czas, gwarantujemy doskonałe ceny i oferujemy szeroki wybór artykułów z różnych kategorii.
Telefon 799-350-550
Email info@e-melissa.pl
Biuro Obsługi Klienta Drogerii Internetowej:
pn. - pt. od 8:00 do 18:00
sobota od 8:00 do 14:00
Masz pytanie odnośnie dermokosmetyków?
Napisz na info@e-melissa.pl