Konsument ma prawo odstąpienia od umowy kupna w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w ich posiadanie. Towar musi być w stanie nienaruszonym.
Konsument ma prawo odstąpienia od umowy kupna w terminie 14 dni
bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym konsument wszedł
w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w ich posiadanie. Towar musi być w stanie nienaruszonym.
Sprawdź, jakie produkty możesz zwrócić:
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny zwrotu
Wszystkie produkty wycofane z obrotu decyzją Głównego Inspektora Farmaceutycznego (GIF) oraz Głównego Inspektora Sanitarnego (GIS)
Produkty błędnie wydane
Sprawdź, jakich produktów nie możesz zwrócić:
Produktów użytku osobistego w otwartych opakowaniach
Produktów z widocznymi śladami użytkowania
Produktów z krótkim terminem ważności (jeżeli informacja o dacie ważności była widoczna na stronie)
Zwrot za pośrednictwem poczty
1
Przygotuj produkty do wysłania (prosimy zabezpieczyć odsyłane produkty)
3
Zwróć produkty (na swój koszt*) na adres: Melissa sp. z o.o., 90-224 Łódź ul. Pomorska 77
4
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez Melissa produkt jest sprawdzany i jeśli spełnia warunki zwrotu, dokonamy zwrotu zgodnie z oryginalną metodą płatności.
Zwrot za pośrednictwem InPost
1
Przygotuj produkty do wysłania (prosimy zabezpieczyć odsyłane produkty)
3
Wypełnij elektroniczny formularz zwrotu Melissa dostepny TUTAJ, i włóż go do zwracanej paczki
4
Kod zwrotu (ważny 72 h), otrzymany SMSem lub e-mailem z InPost, umieść na paczce.
5
Nadaj paczkę w paczkomacie (za pomocą opcji ‘Chcę wysłać paczkę’, podając otrzymany kod).
6
W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki przez Melissa produkt jest sprawdzany i jeśli spełnia warunki zwrotu, dokonamy zwrotu zgodnie z oryginalną metodą płatności.
*Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Melissa Sp. z o.o. świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.
Masz pytania? Więcej informacji uzyskają Państwo kontaktując się z naszym Biurem Obsługi:
Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać informacje o nowościach i promocjach w naszym sklepie.
Drogeria E-Melissa
Senatorska 31
93-192 Łódź
W internetowej Drogerii Melissa znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz do codziennej pielęgnacji oraz dbania o dom czy zdrowie - swoje i swoich najbliższych. Nasze przesyłki dostarczamy na czas, gwarantujemy doskonałe ceny i oferujemy szeroki wybór artykułów z różnych kategorii.
Telefon
799-350-550
Email
info@e-melissa.pl
Biuro Obsługi Klienta Drogerii Internetowej:
pn. - pt. od 8:00 do 18:00
sobota od 8:00 do 14:00
Masz pytanie odnośnie dermokosmetyków?
Napisz na info@e-melissa.pl